Nasza infolinia: 0 801 000 606

Dla przedstawicieli – FAQ




  • 1. Dlaczego do współpracy powinienem /powinnam wybrać Prometeusz Finanse?

    Jesteśmy firmą, z usług której skorzystało ponad sto tysięcy Klientów w całej Polsce. Zdobyliśmy zaufanie, ponieważ zawsze jesteśmy blisko ­ nasi Doradcy odwiedzają ich w domach, dzięki czemu doskonale znają i rozumieją potrzeby. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, proponujemy pożyczki w dwóch wariantach wypłaty (przelew na konto oraz karta przedpłacona), a także atrakcyjne sposoby finansowania zakupu lub refinansowania kosztów zakupu samochodu.

    Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży finansowej, a oferowane przez nas usługi kojarzone są z profesjonalizmem oraz uczciwością. Dołączając do naszego grona, możesz stać się częścią stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, która dąży do ciągłego rozwoju.

  • 2. Kto może zostać Przedstawicielem Mobilnym Prometeusz Finanse?

    Każda osoba fizyczna lub firma ­ zainteresowane współpracą ­ mogą dołączyć do zespołu Przedstawicieli Mobilnych. Wystarczy mieć chęć i motywację do pracy, a także posiadać zaświadczenie o niekaralności. Z dowodem osobistym należy zgłosić się do Koordynatora odpowiedzialnego za dany region lub skontaktować się z Prometeusz Finanse za pośrednictwem infolinii. Dopełnieniem formalności jest podpisanie umowy o współpracy i otrzymanie dostępu do sprzedaży.

  • 3. Jakie są koszty związane z podpisaniem z umowy?

    Nie pobieramy żadnych opłat od naszych Mobilnych Doradców.

  • 4. Czy należy prowadzić działalność gospodarczą, aby zacząć współpracę?

    Nie ma takiego wymogu. Współpracę z naszą firmą może nawiązać praktycznie każdy. Możesz pracować, prowadzić działalność gospodarczą lub posiadać status osoby bezrobotnej.

  • 5. Jakie obwiązują godziny pracy?

    Godziny pracy są elastyczne. Tylko od Ciebie zależy, ile chcesz pracować i jak wysokie będzie Twoje wynagrodzenie.

  • 6. Jak kształtują się stawki prowizyjne?

    ­Informacje o stawkach prowizyjnych udostępniamy po zgłoszeniu chęci nawiązania współpracy.

  • 7. Jak wypłacane jest wynagrodzenie dla Mobilnego Doradcy?

    Wynagrodzenie zostanie wypłacone na konto bankowe wskazane przez osobę zatrudniowną w systemie. Wypłata następuje zawsze po zamknięciu okresu rozliczeniowego.

  • 8. Jakie narzędzia potrzebne do współpracy otrzymam od Was?

    Każdy Mobilny Doradca otrzymuje od nas telefon komórkowy oraz pakiet materiałów niezbędnych do sprzedaży produktów oraz materiałów reklamowych. Ponadto, chcąc utrzymać wysoki standard świadczonych usług, każdy przechodzi szkolenie i wdrożenie przeprowadzane przez Koordynatora odpowiedzialnego za dany region.

  • 9. Czy podpisując umowę o współpracy muszę zadeklarować plan sprzedażowy?

    Umowa o współpracy nie nakłada na Mobilnego Doradcę żadnych minimalnych progów sprzedażowych.

  • 10. Czy mogę być jednocześnie pracownikiem innej firmy pożyczkowej?

    Mając na uwadze dobro Prometeusz Finanse, Mobilny Doradca nie może świadczyć usług na rzecz innej firmy o podobnym profilu działania..

  • 11. W jakich przypadkach Prometeusz Finanse może wypowiedzieć umowę o współpracy?

    Do wypowiedzenia umowy o współpracy ze strony Prometeusz Finanse dochodzi, gdy Doradca w sposób rażący narusza obowiązujące zasady.